Soluzioni di illuminazione LED di u pruduttu 3M

XNM hà una selezzione di prudutti chì aiutanu à aumentà u rendiment di i vostri LED gestionendu u calore, furnisce l'insulazione è unendu diversi cumpunenti in a vostra assemblea di luce.
Sia u vostru prughjettu richiede ingegneria avanzata o forme simplici tagliate à dimensioni, avemu una suluzione per voi.Da u prototipu finu à a produzzione, l'ingegneri XNM ponu aiutà à identificà u materiale currettu è offre un supportu di disignu cù dimensioni è geometria per cunsultazione.Travaglieremu cù a vostra squadra per capisce cumplettamente u scopu, i sfidi è a cronologia di u prugettu per stabilisce tutti per u successu.

* Aduprate l'adesivo otticu 3M per unisce i cumpunenti di l'attrezzi cù una durabilità à longu andà è una alta chiarezza.
* Aduprate nastri di trasferimentu adesivi termoconduttivi 3M per creà una strada di trasferimentu di calore trà i cumpunenti per prevene u surriscaldamentu è i danni.
* Applica i prudutti FRB 3M Flame barrier cum'è una barriera d'insulazione elettrica.Cù resistenza à l'infiammabilità è forza dielettrica, furnisce una prutezzione elettrica, fiamme è scossa.
Shenzhen Xiangyu New Material CO., LTD, stabilitu in 2009 anni, più di 10 anni in l'industria di cinta.Semu una impresa prufessiunale di nastri adesivi chì integra a ricerca, u sviluppu, a fabricazione, a vendita è i servizii.

I nostri prudutti principali include cinta doppia faccia, cinta VHB, cinta elettronica, Travagliemu ancu cù una marca famosa cum'è 3M, TESA, SEKISUI, HI-BON.pò offre quasi stile da elli.Offre ancu forma di fustellatura persunalizata cum'è cercolu, ovale, quadratu, rettangulu o altru stile speciale.

Cunvertemu una larga varietà di materiali in cumpunenti altamente ingegneriati o furmatu utilizati per quasi ogni applicazione in diverse industrie.Sfruttamu i nostri decennii di sperienza è capacità di cunversione sofisticate per furnisce una soluzione chì risponde à i bisogni di a vostra applicazione. Cù u spinu di un sistema di trasportu avanzatu in Shenzhen, è una tecnulugia d'alta sviluppu da i manufatti è e fabbriche cooperate, a nostra capacità di produzzione matura.

nutizie


Tempu di Postu: Apr-07-2022